Закриття популярної моделі після 25 років на ринку може вдарити по доступності та лояльності клієнтів у Сполучених Штатах.
Компанія Ford офіційно припинила виробництво компактного кросовера Escape на ринку США. як повідомляє Carscoops, остання модель, яка вийшла зі складального заводу в Луїсвіллі, ознаменувала кінець історії, яка тривала з 2000 року.
Незважаючи на те, що Ford зробив ставку на Bronco Sport і пікап Maverick, багато дилерів відкрито висловили занепокоєння з приводу цього рішення, оскільки побоюються, що зникнення Escape змусить покупців перейти до конкурентів. Історично ця модель була однією з ключових моделей у лінійці бренду: на піку продажів Escape у 2017 році перевищили 308 000 автомобілів. У 2023 році вони впали приблизно до 141 000 і трохи зросли до майже 147 000 у 2024 році. За перші 11 місяців 2025 року Ford продав 132 471 Escape.
Ця цифра майже така ж, як у Bronco Sport за той самий період, але дилери кажуть, що більш традиційний Escape часто продається з великими знижками, що робить його більш привабливим для звичайних покупців.
Виробництво Escape і пов’язаного з ним Lincoln Corsair припинено через масштабну модернізацію заводу в Луїсвіллі вартістю 2 мільярди доларів. Компанія готується випустити електричний пікап середнього розміру на базі нової універсальної платформи електромобіля Ford, який планується випустити на 2027 рік. Однак Corsair, ймовірно, залишиться як модель китайського виробництва.
Представники дилерських центрів кажуть, що модель зіграла ключову роль у доступному сегменті, залучивши нових покупців і дозволивши їм з часом переключитися на більш дорогі моделі, утримуючи їх у межах бренду, а її зникнення може коштувати бренду цілого покоління покупців, які підуть до конкурентів і ніколи не повернуться.
Сам Форд з такими оцінками не згоден. Компанія впевнена в потенціалі Bronco Sport і Maverick, а також оголошує про розробку п’яти нових доступних моделей, які планує вивести на ринок до 2030 року. До того часу дилерам доведеться працювати з наявною лінійкою і переконувати покупців залишатися з брендом навіть без одного з найпопулярніших кросоверів.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Ford буде продавати автомобілі на платформах Renault.
У США знято з виробництва останню машину до $20 тис
Новини від Корреспондент.net в Telegram і WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespondentnet І WhatsApp
