Категорії Бізнес

Mercedes відмовляється від клею на користь гвинтів

Щоб скоротити витрати на виробництво та скоротити викиди вуглекислого газу, компанія зосередиться на більш простих рішеннях і активно використовуватиме перероблені матеріали.

Mercedes-Benz переглядає свій підхід до виробництва автомобільних компонентів і робить ставку на більш прості, але більш практичні рішення. У рамках нової ініціативи з переробки під назвою Tomorrow XX німецький автовиробник планує переробити низку деталей, зокрема фари, щоб полегшити їх ремонт, а не повністю замінити.

Однією з ключових ідей є відмова від клею як основного способу з’єднання компонентів. Сучасні фари зазвичай пломбовані, і навіть незначне пошкодження, наприклад, тріщина скла від каменя, змушує міняти весь блок. У разі складних адаптивних систем одна фара може коштувати від кількох сотень до кількох тисяч доларів. Mercedes хоче замінити клей гвинтами, щоб окремі елементи, наприклад лінзи, можна було зняти та замінити, не розбираючи весь модуль.

На перший погляд зміна здається незначною, але її наслідки помітні. Ремонт обійдеться дешевше як для власників, так і для страхових компаній, зменшиться кількість відходів. Правда, у США чинні правила поки що не дозволяють використовувати змінні лінзи для фар, але в багатьох інших країнах така концепція може бути реалізована без обмежень.

Mercedes планує застосувати подібний підхід «повернення до основ» до інших частин автомобіля. Наприклад, у внутрішніх дверних панелях ультразвукове зварювання можна замінити реверсивними термопластичними заклепками, що дозволить розбирати елементи наприкінці життєвого циклу автомобіля, а не шліфувати разом, що спрощує обробку.

При цьому компанія активно нарощує частку вторинної сировини у серійних моделях. Майбутній CLA-Class матиме бачок омивача з 100% переробленого поліпропілену, а бампери на чверть складатимуться з перероблених матеріалів. Mercedes також тестує кріплення двигуна, виготовлені з перероблених подушок безпеки, звукоізоляційних елементів зі старих шин і синтетичної шкіри, виготовленої частково з переробленого пластику.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що ЄС відклав заборону на дизельні та бензинові автомобілі.

General Motors відмовляється від китайських запчастин – Reuters

Новини від Корреспондент.net в Telegram і WhatsApp. Підпишіться на наші канали https://t.me/korrespondentnet І WhatsApp

Джерело

Про автора

Більше від автора

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *